سه سوال باید از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی آگاه
نوشته شده توسط : rshaole

1سه سوال باید از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی آگاه. چگونه برای تنظیم رژیم غذایی از نفروپاتی دیابتی؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی را یک رژیم غذایی معقول، کم نمک، مقدار کمی پروتئین، کم کلسترول، رژیم غذایی کم چربی، اصول رژیم غذایی دیابتی. پروتئینوری ناهنجاری، غذا خوردن کمتر و یا خوردن پروتئین های گیاهی، مانند لوبیا و محصولات سویا. جذب کمی از پروتئین حیوانی با کیفیت بالا، مانند گوشت بدون چربی و بدون پوست ماهی، و غیره. اگر عملکرد کلیه طبیعی برای محدود کردن میوه ها و سبزیجات غنی از پتاسیم، مانند تجاوز به عنف، اسفناج، گوجه فرنگی، جلبک دریایی، موز، هلو و دیگران نیست. تحت فرض از کنترل شدید قند خون، بهتر است آن را به افزایش مصرف ماکارونی، جلوگیری از پروتئین بیشتر و تجزیه چربی. پروتئین و ادم در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، برنامه رژیم غذایی مناسب در شرایط و قانون اساسی بیمار است.

2. چگونه به کنترل قند خون خود را در طول درمان نفروپاتی دیابتی؟

در درمان نفروپاتی دیابتی کنترل دقیق قند خون، دیابت و نفروپاتی دیابتی نزدیک مرتبط است. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی عوامل کاهنده قند خون خوراکی gliquidone. رژیم غذایی و دارو نمی تواند کنترل و یا نارسایی کلیه، در اسرع وقت استفاده از انسولین، مراقبت های ویژه و یا پمپ انسولین درمانی.

3. نفروپاتی دیابتی در ورزش باید با توجه به آنچه پرداخت؟

بیماران باید ورزش مناسب، در نفروپاتی دیابتی اوایل به پیاده روی سریع می تواند بر اساس ورزش های هوازی، ورزش به مدت 30 دقیقه در روز، پنج روز در هفته، حداقل. اجتناب از ورزش بیش از حد طولانی مدت.

علاوه بر این، درمان نفروپاتی دیابتی نیز مهم است که توجه داشته باشید برخی از مشکلات دیگر. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: